VACATURE – MEDEWERKER FINANCIEËN EN ADMINISTRATIE
Wat ga je doen?
- Je beheert de financiële administratie en verslaglegging;
- Je houdt je bezig met de planning & control cyclus, begrotingen, budgettering en interne kostenverrekeningen;
- Je bereidt de jaarrekening(en) voor in samenwerking met de accountant;
- Je beheert de debiteuren- en crediteurenadministratie en toetst nieuwe relaties;
- Je onderhoudt en beheert de personeelsadministratie en ondersteunt hierbij de manager;
- Je coördineert toegewezen interne projecten en bewaakt voortgang en resultaten;
- Je organiseert opleidingen en trainingen (event coördinator) en verzorgt de benodigde administratie;
- Je stelt docentformulieren op voor de accountmanagers en bewaakt volledigheid en tijdigheid;
- Je verricht diverse ondersteunende taken binnen de organisatie waar nodig.
Wat breng jij mee?
- MBO+ / HBO werk- en denkniveau in een bedrijfseconomische richting (bijv. SPD);
- Minimaal 3 jaar relevante werkervaring in financiële administratie;
- Je bent beschikbaar voor 32 – 40 uur per week;
- Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
- Ervaring met administratieve processen en systemen als AFAS, Twinfield, NMBRS en Basecone;
- Kennis van de GEO-branche of opleidingsbranche is een pré;
- Je bent flexibel, nauwkeurig en hebt oog voor detail en resultaat.
Wat wij bieden?
Wij bieden jou een veelzijdige en afwisselende functie binnen een organisatie die volop in beweging is. Je komt terecht in een betrokken team waarin zelfstandigheid, eigen inbreng en persoonlijke groei voorop staan. Bij GEO2MEET werk je samen aan een gezamenlijke missie en draag je direct bij aan de ontwikkeling van de GEO-, Infra- en Bouwsector.
Verder:
- Een brutosalaris tussen de €2.500 en €3.250 per 4 weken o.b.v. 40 uur
- 28 vrije dagen o.b.v. 40 uur
- Mogelijkheid tot thuiswerken
- Zakelijke telefoon en laptop
Geïnteresseerd? Mail je motivatie en CV naar Martin van Put via m.vanput@geo2meet.nl. Of bel op 06-21336020. We maken graag kennis met je!